2006年9月15日 星期五

915的晚餐 ~ 老少平安、蒜汁炆牛肋骨

今日晚餐新推介有

蒜汁炆牛肋骨:其實琴日已經買左牛肋骨,所以醃左成晚架啦...非常入味呢

我都炆左成2個幾鐘,所以老公話幾淋...而我呢就覺得d根位都係咬唔到,唔知係咪我箍緊牙黎食唔夠力呢

另一味就係老少平安:睇下賣相幾靚~~味道清清地同牛助骨形成一個強烈既對比

今餐無煲飯,因為整左個法包...唔好睇少佢,仲飽過食飯


7 則留言:

  1. 老少平安個名就睇得多~原來咁整架~

    回覆刪除
  2. candy:你咁勁,就咁睇個樣就知點整啦

    回覆刪除
  3. 唔係架~我要睇埋食譜加上別人說既技巧至肯整....我怕整得失敗...

    回覆刪除
  4. 預祝YAN同先生一週年快樂哦~~~

    回覆刪除
  5. candy:如果第一次整失敗左都值得原諒啦 魚露:多謝呀~~你都開心過生日

    回覆刪除
  6. 我同阿媽住時都成日食到"老少平安"呢味餸架,不過自己就好少整,因為要將啲豆腐同魚肉搞勻真係搞到手都軟埋,同埋要蒸得好食都要好考功夫,蒸得耐又驚豆腐太老,蒸唔夠時間又驚魚肉未夠熟,話晒係海鮮,真係要小心啲好。

    回覆刪除
  7. 係呀,真係搞到手軟呀

    回覆刪除