2006年9月26日 星期二

926的晚餐 ~ 粒粒帶子蛋白炒飯


經過一星期既工作蜜月期,我老闆已經開始不繼將工作全權交低俾我啦...好忙好混亂添...因為實在太多火頭,邊個打邊個都唔係太記得...所以已經唔可以準時收工啦

不過我都唔會太夜收工,因為有頭家,我堅持要番屋企煮飯....不過宜家轉左搭巴士番屋企,由於個站係屋企對面,去買餸實在係唔順路...於是我都係將之前係超市掃落既貨拎黎煮算啦

今日就整左帶子蛋白炒飯,d蛋白好似唔係好明顯,因為我落左老抽上左色呢~~老公話好食呢我都覺得唔錯!


8 則留言:

  1.   新工上手一定好忙...努力努力... 依然期待睇你整既好送...加油 ~

    回覆刪除
  2. 碧姬:好多謝你既鼓勵呀~~我一定會努力架

    回覆刪除
  3. 我好似見到黃色既蛋喎

    回覆刪除
  4. Thy:係呀,我都有用蛋黃呀,因為習慣一定會用蛋黃炒左d飯先...之後我先再落蛋白去炒呀~~ 魚露:多謝

    回覆刪除
  5. 未試過蛋白炒飯,下次試o下先

    回覆刪除
  6. 看到都好想食 每次到訪的你 blog 都會看看你今次煮咩野食 而今次的炒飯 我會試下用你的方法整先  

    回覆刪除
  7. Little Bunny :不妨試下啦 煙花小姐 :我煮既野都係好簡單架咋...無咩特別..都係亂黎...哈哈

    回覆刪除