2006年9月18日 星期一

終於入到行

雖然今日一番工就知道好多野要做...不過聽到既野都係我想試好耐既工作,所以都好開心

搞Corp. Image...要拍Corp. video:雖然要跟crew出好多景拍野,當然好多logistic要搞,不過我覺得好玩喎~

教育推廣...要搞大型嘉年華,仲會做好強勁既宣傳...電台啦,仲有地鐵月台既電視...以署黎講都算勁啦

我知未來工作將會超級忙碌(部門竟然出左部手提俾我呢個位),不過我真係想試下,我會努力


3 則留言:

  1. 公司有冇出notebook比你呀? 我地d manager都有架~ 出去開會方便d嘛~  你甘忙... 我地米唔可以黎打攪囉? 掛住你d美食呀~ 不過呢... 你既工作比較重要哦~ hehe~ 為理想努力吧!!!

    回覆刪除
  2. notebook唔使出俾個人架,要用既話借就得...係電話因為個number要跟人所以先無得借之麻~~ 我諗都係有event出既前後2,3個月會忙d....適應左我諗會好d既....我都唔會俾自己太夜放工 我依然堅持要一星期煮3晚晚餐架

    回覆刪除
  3. 電話我地就冇另外出架~ 除非要做D關於SUPPORT既工作~ 如果唔係... 就用番自己個NO., 公司比$~~~

    回覆刪除