2006年9月27日 星期三

歌星任我選~~

因為工作關係,需要安排歌星表演...結果對方send左一個pool既歌手名單(都係年青新一輩)俾我,叫我覆番個排序表俾佢~~

我當然問老闆想點啦,老闆話我年青,叫我排...我叫埋另一位同事一齊俾意見...依稀記得俾左以下個名單老闆:

1.側田

2.方力申

3.薛凱琪

4.鄧麗欣

5.周麗淇

6.吳雨霏

7.衛蘭

仲有既,不過唔係太記得...同事同我講話老闆一輩鐘意官恩娜,關心研,2R....所以我最後都加埋佢地係後面...當然最後list都係要老闆同意,仲有睇下歌手有無檔期啦

唔知點解,係挑選既期間,感覺都幾得意架喎~~


9 則留言:

  1. 嘩.........咁多歌星由你安排工作,你係咪想轉行做經理人呀??

    回覆刪除
  2. 哈哈,係都唔錯喎...你不如入我旗下啦,哈哈

    回覆刪除
  3. 嘩.. 全部都係近期大熱既歌星..你係安排佢地有活動嗎 ? 你所屬既公司係政府的 ?...好似有印象睇過你 blog 中提過...咁會係什麼部門呢 ?

    回覆刪除
  4. 呢個list果然反映時下流行品味,我喜歡側田和薛凱琪!  其他都不錯呀! 官恩娜和2R,據我觀察身邊朋友所得,都只係男性喜歡,女性對其冇乜好感,莫非你的老闆一輩全是男性?

    回覆刪除

  5. 碧姬 : 係政府呀,不過唔明言咩部門啦,費時太張揚,估下啦 ...係呀,黎緊要搞個大型嘉年華,所以要有歌手表演~~
     
    Sher :佢個list得新人,所以咪係呢d lor....你真係聰明啦,我d老闆全部都係男~~你知我係咩部門架啦...高層都無女既~~

    回覆刪除
  6. yan, 我只係想知幾時做唧~ 有冇飛呀???

    回覆刪除
  7. 魚露:係11月4同5號呀,係維園呢....應該唔使飛...不過細節仲未落實架...所以你可以想像我呢個月有幾忙~~仲有呀,你send俾我既email出晒怪獸字,我就算用其他編碼都睇唔到你reply左咩俾我呀

    回覆刪除
  8. 11 月 4同5 號..好..等我有時間都去下先....呀...不過我公司 11 月4 號都有 event 添...大家咁忙..努力呀 我今個星期六公司係尖咀 harbour city 有 event.( car show )..唔知你老公對車會唔會有興趣呢 ? 有時間黎睇下啦...大家都努力呀.!!  

    回覆刪除
  9. yan, 已經再send過啦~ 得一個月時間仲未落實細節同安排? 確實忙~ 朋友加油吧!!! 甘米要係你完成左呢個function之後, 至攪得gathering囉?

    回覆刪除