2006年9月14日 星期四

西式婚宴


今日老公有親戚結婚...撞正3號風又紅色暴雨真係打風都打唔甩啦

婚宴係金鐘萬豪酒店舉行,係一個西式婚宴...即係食西餐

老公覺得好特別,個menu係

salad with shrimp:大蝦同沙律都幾好味,老公唔食蝦仲俾埋我食添

mushroom soup:幾香,亦算creamy

beef or fish:其實我想食魚,不過俾左牛我....ok啦,有d似食緊牛腩...奇怪

sweet buffet:我諗新娘一定好鐘意食甜品,竟然有個甜品自助餐...都幾多選擇,不過我都係淺嚐即止

唔好睇好似好少野食...其實都幾飽....西式果然少左一份喜慶既感覺,不過就多左份浪漫既感覺

我地年青一輩當然唔抗拒,不過長輩一般都係唔多鐘意啦

不過我同老公都覺得呢個wedding幾特別,希望一對新人幸福快樂

 


1 則留言: