2006年9月6日 星期三

綠魔

今天回家看到最討厭的綠色信封

沒想到打開一看,金額比我預期中多很多....一向浮游於4個位的數字卻突然暴升愈倍,衝上5個位

老公的也遞增了不少,結果我倆仔細再行研究,終於發現漏了一個扣減項目,只是數字也不能回落太多

當然立即行動填寫反對書啦...其間我還打給父母詢問是否符合年齡好讓我申請父母免稅額..可幸我的父母還年青...看來要等多2年了

可惡的綠魔,怎麼每年纏著我不放,還愈來愈狂呢

 


4 則留言:

  1. 唔係掛... 我不嬲都係5位架... 夾埋老公就6位~ 你會唔會之前交得唔啱架... 小心追番你呀~

    回覆刪除
  2. 我人工低微麻...唔係點會咁慳先得呢?? 如果要交6位數俾政府,咁我寧願係屋企做少奶奶算啦~~

    回覆刪除
  3. 冇理由架... 政府工出名人工高架喎? 可況你甘高級~ 我當年都諗過去稅局做架~ 通常有錢既人都好慳既~ 我見我老闆都係超級慳~ yan, 唔好甘諗呀~ 你應該諗搵得多, 至交得多~ 我就希望越交越多啦~ 你唔記得我地講過... 少財唔出, 大財唔入咩~  講係甘講... 不過見到綠魔個心總係'拿'住, '拿'住甘...

    回覆刪除
  4. 呢d都係大家既錯覺,長俸公務員就係高薪厚職.... 我地呢d合約員工就係高辛薄酬....佢地對付唔到d長俸制咪搵我地d合約黎開刀lor 有幾刻薄你都唔知,假又少,人工低,無福利....就連應該係佢供既mpf都係我地既約滿酬金都扣呀,幾咁無良呀...愈講就愈興添.... 都怪我太年輕,cut晒位,cut晒所有野

    回覆刪除