2006年9月23日 星期六

Pina Colada棉花糖

琴日係超市見啫喱粉特價就買左6款唔同既口味,芒果、香橙、荔枝、士多啤梨、黑加倫子同埋菠蘿棷林香,另外我買左棷絲,咁除左整啫喱,仲可以整棉花糖~~

我問老公想要邊種味既棉花糖,最後佢選左菠蘿棷林香,即係Pina Colada啦

今日起身煮左沙嗲湯烏冬做晏晝之後,我就整呢個棉花糖(好容易架咋),雪好之後切粒粒同灑棷絲就整好啦...老公食左一粒之後話好好味...到我自己試啦,我就覺得酸左d,可能落唔夠糖...不過老公話唔覺喎


8 則留言:

  1. 賣相好得呀! 可否寫個做法出o黎?

    回覆刪除
  2. JK: 無問題,不過你屋企有無電動打蛋器呀 啫喱粉 1 盒  糼砂糖 3 茶匙  凍滾水半杯(約100ml) 沸熱水半杯(約100ml) 魚膠粉5 茶匙 椰絲一大包 做 法 : 1.  將啫喱粉 + 魚膠粉 + 砂糖 放入大碗內,再加入沸熱水攪拌至完全溶化 。 2. 再加入凍滾水攪拌 。 3. 然後用电電動打蛋器打至企身 。 (約打10分鐘) 4. 再倒入器皿內(我用左焗爐既爐盤),放入雪櫃冷藏 ,雪凍後取出切粒,撈上椰絲即成 。

    回覆刪除
  3. 好吸引ar !!! 我抄低左la .... 遲到搬左去新屋試下先 !!! 你真係一個入得廚房出得大場面既靚太ar !!!  

    回覆刪除
  4. 我無電動打蛋器丫

    回覆刪除
  5. yan, 我有 電動打蛋器呀!! 所以我星期日立即買左啫喱粉啦!! 現在係雪櫃雪緊 , 今晚切粒,撈上椰絲就完成!!

    回覆刪除
  6. 原來咁容易整架

    回覆刪除
  7. 想問下打到企身係咪好似打到蛋白咁企身!

    回覆刪除
  8. christine:係呀,無錯~~

    回覆刪除