2006年9月22日 星期五

第一次出外景

番左新工4日,見到老闆既時間得3日,我今日就要代老闆出去拍外景(當然我唔使上鏡),不過就係負責人,有咩問題我都要搞掂佢...之不過老闆連要拍咩鏡頭都無時間同我講(又無文件睇喎)...心口掛個勇字就上馬啦

果然唔會順順利利,突發阻滯真係發生左....好彩最後都叫解決左,驚險

話時話,我以前係TD做既時候係負責審批同簽發禁區紙(CRP)既,之不過我都無實際去過禁區...今日就因為拍攝既緣固有機會去文錦渡同羅湖既邊境禁區勒

仲第一次睇到X光車,自動車牌辨認系統呢d科技野...都幾大開眼界架

 


1 則留言:

  1. 拍外景好正喎 .
    網上潮流 興起 愛心與關懷, 請來支持小公主、慰問她,及送一個祝福給她,多謝

    回覆刪除