2006年9月27日 星期三

927的晚餐 ~ 肥牛貢丸粉絲煲

今日6點9先離開公司,點知巴士又塞車,期間老公打黎問幾點番到去,仲話我咁辛苦,不如叫外賣食~~不過,叫外賣好似好肥膩,而且聽晚唔煮飯,所以我都想今晚照舊煮野食

真係太塞車啦,我係理工個站就落車算啦...行番屋企,一來當做運動,二來順路去超市買餸...今晚餐飯用左三十大元咋

粟米湯:雖然係罐頭貨色,不過我一向都鐘意飲...當然唔落蛋花就唔好味架啦

黑椒煎雞扒:幾惹味呢~~

肥牛貢丸粉絲煲:用左豬骨湯做湯底,老公話d粉絲索晒味道,好好食喎呢d最好整又飽肚,o岩晒懶惰既我

仲加多碟冷盤:黑椒火腿腸...留左兩盒便當,其他都清晒架!好過叫外賣啦!


4 則留言:

  1. 我好鍾意個肥牛貢丸粉絲煲呀 ,用豬骨湯做湯底咁正,咁個豬骨湯點煲呀??係咪要煲好耐架??

    回覆刪除
  2. 我同老公都好鍾意飲罐頭粟米湯

    回覆刪除
  3. 阿Thy :傻啦,話明o岩懶惰既我,又邊夠時間買豬骨黎煲呢...湯包黎架咋 JK :係呀,我細細個已經鐘意飲,不過老公就無我咁鐘意~~

    回覆刪除
  4. 我都係罐頭粟米湯之友~

    回覆刪除