2006年9月21日 星期四

白慧珍與載立仁

呢期8點鐘劇集係《鳳凰四重奏》,係講4個唔同時期既愛情故事~~

宜家講到七至八十年代既時期,主角係白慧珍同載立仁夫婦....

之前我都係間唔中睇下,覺得都幾好睇...睇睇下就連老公都睇埋一份,

呢期老公仲覺得好好笑,仲逼我一定要陪佢睇添呀~~

要睇完至俾我用電腦....佢仲扮阿立仁講野...好搞笑


2 則留言:

  1. 其實呢部戲都真係幾好,雖然話就話講唔同時期既愛情故事,但係佢除咗帶出呢方面既信息之外,從中亦表達咗女性既地位隨住唔同既時間而改變,由古時咩事都由父母及丈夫決定以至依家既自由,我都好幾慶幸自己係生於呢個年代,咩事都可由自己決定,唔駛受其他人制抓,其實我地都真係幾幸福。 Yan,咁你要扮返阿慧珍咁同佢講嘢喇喎,仲有下次我地再上你屋企,你兩個要表現俾我地睇喇.....哈哈!

    回覆刪除
  2. 係呀,之不過有時我都係覺得女人溫柔得人鐘意好多~~哈哈,可惜我做唔到啦...同以前比咁就梗係宜家好好多啦... 扮慧珍講野有d難度喎....

    回覆刪除