2006年9月17日 星期日

車品品 ~ 重出江湖


闊別半年,上星期於網站得悉《車品品》已經另覓舖址重新開張,恭喜恭喜

我當然告訴老公這個好消息...我最喜愛的魯肉餃又可以吃到了

昨晚老公說不如去車品品吃晚飯,我當然贊成啦~~

想不到熱情老闆娘竟然認得出我們

舖位比從前大得多,然而食物依舊保持水準...伙記也多請了3個

舊伙記"高佬"依然坐鎮...繼續維持她那份淡淡定有錢淨既煮食風格...老闆娘好長情啊

叫下一樣,叫下又一樣...兩口子食左好多野喎

炸油渣

蝦子魯肉餃

碗仔翅

招牌雜餸車仔麪

懷舊飲品"金牛"

阿婆甜蛋湯

好味道,好滿足...埋單$89...我同老公會定期黎捧場架啦


4 則留言:

  1.   你好..nice to meet u~ 好多時都會睇你既 blog..見你整野食咁叻好羨慕 因為雖然我係女仔人家..不過對整野食既天份真係零 早陣子先開始整d簡單野...不過都係麻麻... 係呢 咁好味既車品品請問係邊度呢..? 我都好想試下呀...thanks  

    回覆刪除
  2. 其實好唔好味都係見仁見智既...你唔好抱太大期望,到時失望就唔好啦 地址:大角咀埃華街92號

    回覆刪除
  3. 上次你帶過我去試之後,真係回味無窮呀!D料洗得好乾淨,真係未見過製作咁認真的車仔麵! 記得它結業時,看openrice知道很多fans都去捧場,等一個鐘都在所不惜,感動!記得你們都有去吃呀!老板娘的友善+堅持亦令人十分欣賞! 可惜位置對我而言不太就腳,但有機會一定要帶鐡男去試試!

    回覆刪除
  4. 係呀,位置係差左d...不過當我想食魯肉餃既時間就會心掛掛

    回覆刪除