2006年9月12日 星期二

心癢癢之購物篇

睇完靚太sharon介紹既抵買民族服,我又心癢癢想走去買

今日放假,買餸前就決定去兜個圈...結果買左

雪紡上衣,半截裙同埋one piece~~

4折後共$362....比正常平左五百幾...抵買抵買....


2 則留言:

  1. 我又成功引誘你...hehehe~~~不過真係好鬼抵架!!!仲有好多件都可以買架,只係我著唔晒咁多。 話時話,你件藍色one piece我覺得靚喎,點解果日我見唔到架~~~

    回覆刪除
  2. 你簡直係我既購物指南....哈哈 係呀,件one piece唔錯,著起都好靚....所以今日著住去飲呢~~

    回覆刪除