2006年9月21日 星期四

921的晚餐

今日雖然準時放工(因為老闆又去左上堂),不過中間好塞車,我仲zzz著左添喎...搭巴士就係咁,時早時晏,無地鐵咁易預時間...好在琴日買餸時已經買多左料擺係屋企...所以直接番屋企啦

今日都係超級簡單既食物:蒜汁煎雞扒、蜜糖炒芝士腸、五香牛展拼鹵水鴨胸(當然唔係我整架啦)同埋個冬瓜豆腐湯...今日老公唔知做咩勁話個湯好好味,可能係我無整咩特別既野,佢就諗住讚下我煲既湯啦


3 則留言:

  1. 冬瓜同豆腐,呢個組合又真係幾清新喎 等我都試下先

    回覆刪除
  2. JK:我成日諗d人會話唔好有咩"冬瓜豆腐",所以我覺得佢地係可以放埋一齊架...哈哈

    回覆刪除
  3. 真係喎,冬瓜同豆腐都係好清既材料,悶熱天氣飲就更覺消暑呢

    回覆刪除