2006年9月16日 星期六

916的午餐 ~ 酥皮蛋撻



今天老公要番半晝工,我又懶洋洋咁10點幾先起床...上緊網之時老公打黎問今日晏畫食咩好,我話佢番到黎屋企先再諗啦~~

之後我就去左掃地吸塵(做埋今日我就上班回復職業女性既身份啦)...休息一陣就準備整午餐,煮咩好呢

老公其實最鐘意食麪包、包點之類既東西,其次就係麪條類,而飯類則排在最後位置~~

所以我最後決定整酥皮蛋撻再加個撈麪啦...老公應該鐘意食既

出爐啦

老公話味道唔錯...不過我覺得d酥皮整得太薄,下次要厚d先得,而且酥皮貼得個模太實搞到甩模有d難度!

本來用叉去脫模,點知都好似脫得麻麻地...之後改用牙簽...即刻易左好多啦

酥皮係就係整得差d,不過味道都唔錯架


2 則留言: