2006年9月17日 星期日

結婚紀念美食篇

雖然我地都無準備禮物俾對方,不過美食都唔可以少卦~~

好可惜由老公出馬搵好味餐廳點都係失色d

午餐就幾滿意,我地去左間叫"清湯牛肉"食午市shabu shabu~~呢間夜晚食既話都幾貴架,不過午市就抵好多....我叫左羊肉配沙dad湯底,老公要左牛肉配日本麪豉湯底....兩款湯底都好好味喎,唔錯唔錯

特價三文魚刺身$18

牛肉shabu shabu

羊肉shabu shabu

晚餐呢,老公話book左間食意大利餐既餐廳...點知其實係一間樓上cafe...而食物都好一般...講真,我都煮到佢既水準....不過情調都可以既...而且好靜局,適合談心啦...哈哈

 


6 則留言:

  1. Happy Anniversary 祝你們繼續恩恩愛愛,快o的生個可愛BB

    回覆刪除
  2. 恭喜恭喜!祝你們keep住咁恩愛! 你經常煮咁多好野食,吳生有冇發福呢? 我好鍾意食Shabu Shabu + sukiyaki,看來一定要試試這間呢,午市好似很抵食噃!

    回覆刪除
  3. 祝你地婚姻美滿,日日都咁sweet sweet la.....

    回覆刪除
  4. JK,Thy:多謝晒,大家咁話~~ sher:吳生同我都有發福呀~~不過我嚴重d....係呀,呢間午市真係好抵,去試下啦...我諗我冬天會去食過!

    回覆刪除
  5. 希望你們日日都咁恩愛....快快樂樂 !~!!!

    回覆刪除