2006年9月15日 星期五

法式白麪包


話左要鑽研架麪包機,我當然坐言起行啦....

琴日去左買材料(高筋麪粉、全麥麪粉、乾酵母....),今日終於開爐啦

根據指示落晒所有材料後,就較其中一個program,過程需時2個鐘...

好在我預約左去做按摩,就由得架機慢慢整啦

做完按摩買埋餸,返抵家門之際已經有麪包香味飄至

放低d野睇下個French white bread先...唔錯唔錯

新鮮熱辣,唔等老公番黎,我自己切左一舊當下午茶食(搽左芝味醬)...幾好味呀...成功左啦


4 則留言:

  1. 直頭好似係o係街番買o黎咁靚 話時話,妳家chopboard同我家的好似樣 是否孖人牌呢??

    回覆刪除
  2. 係呀,孖人牌黎架...不過平時唔多用佢,因為太重太大舊

    回覆刪除
  3. 下次黎米可以食西餐囉~ 仲有親手焗既麪包~ 期待中~

    回覆刪除
  4. d麪包會食到反肚架...我同老公2個食左一半已經飽到上喉嚨

    回覆刪除