2006年9月2日 星期六

九月新娘週年聚

繼上次個半年聚會後,話咁快又到我地一班過氣新娘子既一週年慶祝聚會啦!

踏入9月既第一日,我地以呢個特別既節目打頭陣~~為呢個值得紀念既月份熱身....

多謝各位靚太對我既細心照顧(因昨天脫牙的關係)

我們由7時多開始談到餐廳打烊才散呢

叫大家最興奮的莫過於暢談自己老公的壞習慣...原來天下老公一樣"壞"

整晚笑聲不絕於耳,那種共鳴是不能在未婚朋友身上找到的~~

席間美食由勞太擔任攝影師,可惜我發現大家還是忘記了來個大合照~~~

 


1 則留言:

  1. 剛剛寫完網誌,就走來妳的blog看看,發現妳原來已經寫了我們聚會的時光 是呀!勞太upload照片時,就發現我們忘了合照,實在是談得太開心,忘記了 相片已upload,有時間就過來我的blog看看

    回覆刪除