2006年9月15日 星期五

浪漫共舞+溫馨按摩

呢期無咩電視節目好睇,由於我放假,早左食完飯,洗埋碗都係9點唔到~~

於是興之所至,較暗晒屋企d燈....播放浪漫鋼琴純音樂...噢!吳家忽然變得好有氣氛

我仲拖左老公係廳中央翩翩起舞...好浪漫啊!

老公似乎仲冧過我喎~~見老公咁陶醉,我就話同佢做個按摩消除下疲勞

於是老公二話不說就訓左上梳化...按呀按呀...睇住老公個舒服樣証明佢好受落

老公仲話好似被音樂包圍住,柔和燈光加上老婆愛心按摩...超爽

按左半粒鐘,我都無力啦...所以一切又回復正常....

其實唔係我呢幾日放假,我真係無呢個心機同老公玩跳舞做按摩..見佢做野咁辛苦就當獎勵佢啦


6 則留言:

  1. what a pair of romantic couple 千祈唔可以俾我老公知,妳幫妳老公按摩半句鐘 平日我最多同佢按十分鐘o,有時五分鐘,有時直情唔按

    回覆刪除
  2. 哈哈哈~ 我只係拎按摩機架咋~ YAN, 你雙手真係勁~ 又識煮野食, 仲識揼骨~

    回覆刪除
  3. SS:你又同蝦子餅sweet下啦 JK:傻啦,你估我下下都按半粒鐘咩....個日心情好先會咁架咋....平時係佢幫我按架~~呵呵 魚露:我仲未捨得買按摩機,咪用手頂住先lor~~無話識唔識架,都係亂按....哈哈

    回覆刪除
  4. YAN, 我個O個係買腳按摩器送既贈品黎架~

    回覆刪除