2007年4月9日 星期一

0408 ~ 家人K lunch + wii party



今日媽媽約左黎我屋企打wii呀...上黎屋企之前媽媽請我地去唱K lunch

可惜細細妹男友同佢都病左,所以佢地就留係屋企休息,唔出黎啦~~

上次黎玩wii之後,連細妹男友都買埋wii啦...所以我地三姊妹各自都擁有wii遊戲機,雖然細細妹無出席,不過細妹都帶左2個手掣黎,可以四人對打啦~~

估唔到,估唔到,媽咪玩體能測試竟然有28歲,真係...真係..後生左成30年呀~~點解會咁犀利架,呢d珍貴時刻點都要影低佢留念啦~~

細妹都有29歲...睇黎我都要努力d先得啦~~之後去左樓下既和記海鮮飯店食晚飯,上黎再玩過~~而媽媽就要追寫意人生電視劇既大結局,好在我間房都有電視,所以我地幾個自己玩wii,爸爸媽媽就係房睇電視,各自各精彩...就係咁,第4日既假期又完結啦~~


沒有留言:

張貼留言