2007年4月18日 星期三

0418的晚餐 ~ 芝士白汁菠菜茸雞柳焗雙意

除左椰汁焗雞,其實芝士焗菠菜寬麪都係好早期就已經整得好成功既菜式,不過已經好耐無煮~~今日去超市只係買左盒雞柳同青提子,之後去citysuper買左菠菜....如果煮飯又好似唔夠餸,所以就諗起呢個好耐無整既焗意粉

不過屋企無菠菜寬麪,而我又醒起之前試過兩種唔同類別既意粉一齊煮效果好好特別有口感,所以今次就改左用意粉同寬麪做成雙意勒~~加埋雞柳一齊煮有番多d肉,老公仲鐘意...今日老公除左用口講左幾次好味道之外,仲以行動證明...不斷咁食呀食~~本來焗左咁大兜,我仲諗住可以留到飯盒,點知都係俾我地食晒,一滴汁都無剩呀

食完焗意粉就同老公一邊食青提一邊睇電視...寫意既生活咪就係咁之麻...不過今次買既青提大就大粒啦,不過有核既...淨左少少~~

仲要提一提今日係citysuper除左買菠菜之外,我仲見到有幾款意大利既調味品特價,係平左好多個隻...我本來想買黑醋汁,不過已經無晒啦...退而求其次之下,我就買左呢個青檸酒汁海鮮醬(LIVIO LEMON LIME),相信用黎煮海鮮應該好得....唔記得左講平幾多添,係由原價$80減到$20呀...平左$60咁多,我就唔執輸買番枝勒~~如果大家有興趣,記住買番枝黎用勒



9 則留言:

  1. 兩個人食咁大盆意粉 唔使講,一定好好味啦... ... 喂,妳個相框好靚喎,係邊度搵o架??

    回覆刪除
  2. JK:我唔記得睇邊個既blog介紹左一個整相既freeware叫photocap,你可以去下面呢條link download http://www.johnson-wang.idv.tw/ 仲有好多相框download黎用架...你又試下啦~~

    回覆刪除
  3. 你碟意粉超級正呀~~~  可唔可以教我點整呀? 我好有興趣你果支"青檸酒汁海鮮醬"呀!! 等我搵日去citysuper昅下先~

    回覆刪除
  4. May I know how to make the spaghetti, looks very yummy if i minimise the portion of cheese, will the taste be affected as I don't like too much cheese

    回覆刪除
  5. 我開頭仲以為係支酒添, keke

    回覆刪除
  6. 芝士白汁菠菜茸雞柳焗雙意食譜~~ 材料:菠菜、煙肉粒、乾蔥粒、洋蔥粒、意粉(其他種類意粉亦可)...其他鐘意既食物都可以(雞柳、磨菇等) 白汁: 1湯匙油+1湯匙麪粉爆一爆,下半碗水/雞湯邊煮邊攪勻直至沒有粉粒,加3湯匙淡忌廉,少許鹽、糖即可 1.煲熟意粉過泠河,備用 2.將菠菜洗淨切段用水剝一剝,渣乾水份啄成茸,備用 3.如有肉類用生抽、老抽、糖、生粉、麻油醃制備用(用番自己醃肉方程式就可以),入味後(大約15分鐘)炒至8成熟,盛起備用 4.以欖油、鹽、香草炒一炒意粉,放入焗盤備用 5.爆香乾蔥粒、洋蔥粒、煙肉粒後加入菠菜茸略炒,盛起備用 6.烹調白汁,將5及雞柳回鑊與白汁兜勻,淋上意粉面,鋪上喜愛的芝士,放入焗爐至面呈金黃色即可  

    回覆刪除
  7. La La:$80枝意大利調味料梗係有型d架啦 Laine Laine:原來你都有黎睇我個blog架,我都有睇你個blog架(你係JK個fd麻 )...如果你唔好芝士,其實淋左個汁上意粉面都可以食得架啦...味道無分吃,只係無左d芝士味架咋 Bear:post左食譜啦,對你黎講一d難度都無啦~~快d去睇下啦,最衰無黑醋汁,唔係可以用黎整沙律~~

    回覆刪除
  8. 焗得好靚呀! 我又要食...意粉怪又出動喇!

    回覆刪除
  9. V&E:原來你係意粉怪呀...我都係成員之一喎

    回覆刪除