2007年4月1日 星期日

Orbis Citrus Collagen & Origins skincares

星期六check email發現我抽中左禮物,就係一盒Orbis Citrus Collagen,價值$239...呵呵,免費既話我當然會試啦,話晒都叫美肌飲料,有6000mg膠原蛋白同500mg維他命C,結婚前兩星期我都買左Fancl既Deluxe Tense Up黎飲架...之後就當然唔會繼續啦,呢d係昂貴既飲品,不過送俾我就真係多謝晒

之後就要為吳家既護膚品入貨啦,雖然我都仲未諗好轉邊隻新品牌,不過老公用開既都無晒,又轉夏天,所以都係幫老公入貨先...所以Mint Wash,United State,Matt Scientist都係幫老公買既...而白茶精華就大家都有份用既...我再用$30換左枝細既美白洗面,$40換左枝細既美白爽膚水頂住我呢段過渡期~~

熟我地既呢位sales次次都俾好多sample我既,今次又有一大堆:菇菇系列既eye serum,face lotion,face serum,美白系列既mask,serum,lotion,仲有用開既drink up,deep clean mask同埋make a different既sample~~~不過佢話最後一次serve我地喎,因為佢都走啦...老公話相熟sales都走埋,睇黎我都真係可以轉下新牌子....大家有咩推介呢


3 則留言:

  1. Dear Yan, I love Origins skincare too. especially White Tea Essence & Make a Difference. They're perfect match! But do u know which one should be applied on face first? Some BA said White Tea first while some said later. Do u know??

    回覆刪除
  2. Miffy:原來你都係origins既fans呀...我就搽左white tea essence先再搽make a difference既...不過夏天我就搽make a different...不過呢2隻都係我既favorite

    回覆刪除
  3. Miffy:寫錯左,應該係夏天"唔"搽make a different

    回覆刪除