2007年4月16日 星期一

0416的晚餐


星期一又係上堂既日子,所以今晚又係方便食物上場既時候勒~~

松鳥牌pizza:夠平啊,味道一般啦...不過我自家加上芝士及香草就生色了不少

菜肉雲吞溏心蛋米線:精髓在於那隻溏心蛋~~yummy

吉列雞塊:老公喜愛的方便食物,所以就叮幾塊出黎lor~~

這餐也不錯啊,吃完不久老公就要出門搭車了...我也要趕快洗碗去上堂啦


10 則留言:

  1. 你好呀!                                                                                                                            有無諗過用10蚊解決一日三餐 和 露宿街頭的生活是怎麼樣的呢? 我現在就是過著這樣的生活                                                                                                   其實,單憑想像,就已經知道是非常艱苦。 而我堅持親身經歷,就是想把這種貧困生活透過blog真實地呈現出來,希望能夠使更多blog友關注貧窮問題。 我真係好希望你能夠來我的blog一齊經歷貧窮!!! 期待你的來臨~~

    回覆刪除
  2. 溏心蛋是怎樣弄的?看上來得美味。  

    回覆刪除
  3. 我整溏心蛋只是「撞手神」 有秘訣的嗎?

    回覆刪除
  4. JK,Classic Bear: 溏心蛋麻,我也不是次次都整到 ...不過呢排改左用大火煲滾晒d水先落蛋,然後轉中火煲一陣再轉大火滾一下就拎去浸一陣凍水....剝殼搞掂(我以前一早就放隻蛋入d水到一齊煲架)~~用左呢個方法之後,整到溏心蛋既機會大左好多呢~~你地點樣煲雞蛋架

    回覆刪除
  5. 你o地個晚餐好特別喎!又有中,又有西o既。 溏心蛋好似好好味喎!

    回覆刪除
  6. Little Bunny:哈哈,方便食物無分中西啦...志在吃飽而已 不過溏心蛋真的好好味啊~~

    回覆刪除
  7. 我就懶囉... ...我會用電水煲煲蛋 不過到水滾蛋通常未熟(好難剝殼),所以我會按多一兩次reboil 然後讓蛋浸在滾水一會,再倒進凍水中剝蛋 偶爾都整到溏心... ...

    回覆刪除
  8. JK:用電水煲煲蛋...我都係第一次聽咋~~咁又幾方便喎...不過我屋企無電水煲,得電水壺...所以都係用最傳統既方法煲勒~~

    回覆刪除
  9. 有時我都係會煮下麵, 又焗d 即食野, 因為方便嘛! 

    回覆刪除
  10. 敏敏敏:無錯...有時懶又唔想出街食...方便食物就最好勒~~

    回覆刪除