2007年4月22日 星期日

OMI防晒



其實一向都用開sofina既防晒既,不過真係好貴...二百幾蚊細細枝,真係幾肉痛~~

想搵d平價既防晒試下,搜集資料發現日本既OMI大眾化得黎,口碑都ok...係卓悅見到得番呢一枝,防敏感,SPF32,PA++...只係賣$48,就決定買一枝試下...如果好用既話就唔使次次都買咁貴既sofina勒~~


7 則留言:

  1. 用下 BIOTHERM 呀 White Detox Extra 有防曬SPF25度 PA++ 都係2百幾蚊30ml  仲可以當make up base 用

    回覆刪除
  2. 天秤座的煙花小姐 :多謝你推介呀~~不過一樣都係二百幾,唔平喎~

    回覆刪除
  3. 唔知你既sofina 有冇make up base 呢 如果冇 就去counter 試下質感 是否合適喇

    回覆刪除
  4. 參觀左你個blog好耐啦, 今日終於忍唔住要登記A/C留言先得. 我想問你OMI可以係邊度買, 同埋你用過好唔好用呀? 我之前都係用Sofina的VERY VERY, 但好貴.

    回覆刪除
  5. SEA_SEA : 係呀,原來你係隱形blog友~~OMI我係卓悅買架... 不過用左個幾星期,我覺得麻麻地咋...雖然佢都唔算黏,不過都係無sofina咁爽...而且我覺得一定要徹底清潔,唔係就會有暗粒出...所以用OMI既日子,洗面就唔懶得...所以我都係覺得麻麻地,不過諗番個價錢都叫ok啦~~

    回覆刪除
  6. YAN, 最近我都轉左防晒~ 係屈人寺有隻SHISEIDO--AQUALABEL, 好似都係幾十蚊~

    回覆刪除
  7. 魚露:我之前都有考慮aqualabel架,$7x呀麻...不過試左上手覺得都係麻麻地...所以無買lor~

    回覆刪除