2007年4月16日 星期一

細心的蝦子餅


前陣子在七七的blog看到麥當當推出Hello Kitty玩具...雖然我不是Hello Kitty的粉絲,不過也覺得這幾款玩具很可愛又得意...昨天無意中在麥當當的網頁看到這4款玩具就叫老公一起看,還不斷說得意呢~~

沒想到今晚放工回來,老公說有東西送給我...原來就是其中一款Hello Kitty玩具,很開心,很驚喜呢....因為我已經忘了這件事...啊,老公...多謝你那麼細心,今天就去麥當當吃午餐換給我....過來給你一個吻吧~~

錫錫

這個相機玩具像個萬花筒,不過看見的是不同的kitty造型,按掣就轉一轉...貼紙當菲林...我很低能的叫老公來拍個照,告訴他變了kitty踏單車~~老公不依的叫道要當Dear Daniel...呵呵呵


8 則留言:

  1. 哈哈! 你老公和我老公都是個很細心男人呀!!!  努力去愛呀!!! 加油~~

    回覆刪除
  2. 你地都真係好SWEE SWEET呀~ 羨慕死我呀~

    回覆刪除
  3. 小肥豬:唔使羨慕喎...你都搵到mr. right啦 七七:無錯無錯...大家都好幸福,hehe

    回覆刪除
  4. Honey好細心呀! 個Kitty 玩具幾得意喎!

    回覆刪除
  5. 呢份小驚喜真係好Sweet呀~~~ 個相機好得意,等我換俾Joey玩先。      

    回覆刪除
  6. Joey媽:係呀,呢套kitty玩具應該幾o岩Joey玩架...可惜我老公話之前個2款已經換韾啦,不過下星期仲有一款可以換呢~~你地成日去食麥當當,相信一定會換到啦...係喎,Joey咁鐘意去食粟米,有無入麥樂會呀 ,你又有無入媽咪會呀????好似有著數架~ Little Bunny:今次算佢細心啦,所以咪要讚下佢lor ...雖然呢d玩具好似有d幼稚,不過都幾得意呀~

    回覆刪除
  7. yan, 你老公很窩心呀~

    回覆刪除
  8. 魚露:不過我覺得你老公仲細心喎~~

    回覆刪除