2007年4月22日 星期日

0422的晚餐 ~ 青咖哩雞煲

琴日去完濕地公園有d攰,所以我今日都係留番係屋企休息下~~我見好多blog友都煮青咖哩,就連勞太都有份...所以我又想試下煮

都知咖哩汁好o岩撈飯食架啦,所以今晚決定一煲過,有肉有菜配白飯,唔使煮咁多野~~

本來想買甜紅椒等個餸多d對比顏色既,點知原來一舊紅椒就要十幾蚊...咁貴既,其實我又唔食既,都係唔買勒...加d紅紅地既火腿絲鋪面算勒,都係一樣o者

味道果然唔錯喎,送飯一流,易煮又好味,可以加入吳家menu喎~~



14 則留言:

  1. 對不起, 打擾了~ 很高興認識你, 不知你有沒有興趣上來我的BLOG參觀參觀呢?

    回覆刪除
  2. 咁青咖哩係點整架?  

    回覆刪除
  3. 喂,青咖喱好辣下喎,阿吳生能吃嗎? 哈哈!妳少煮蔬菜,所以唔知甜紅椒同黃椒都貴呢... ... 不過平時一個甜紅椒在超巿買理應不用十元,通常一紅一黃就十多元 街巿買會平些少,一紅一黃十元左右 不過紅椒黃椒真的好味呢!

    回覆刪除
  4. JK:都唔算好辣,吳生都ok既...不過就要飲好多水lor La La:青咖哩其實無咩特別,只要買個青咖哩醬番黎就得架啦~ 1.將雞肉醃好泡油備用 2.菜又用油炒一炒盛起備用 3.用洋蔥,乾蔥起鑊,加入青咖哩醬及半罐細椰漿,炒至醬面起油 4.下雞肉炒一會後放入其餘椰漿,少許鹽,少許糖,炒勻,再放菜炒一陣(如想多d汁,可加入適量水/雞湯) 5.撒上羅勒碎即可

    回覆刪除
  5. 嘩.... 好野味咁呀~~ 想叫救命~ 無得食, 得個睇字... 好傷心呀我~~~

    回覆刪除
  6. 咖哩汁撈飯真係好正,飯都可以食多幾碗呀!

    回覆刪除
  7. little bunny:無錯...真係撈汁都食到成碗飯 七七:其實好易煮架咋..你唔煮都可以叫蝦子餅煮俾你食

    回覆刪除
  8. 係呀, 有時都幾貴嫁, 不過好好食ga, 尤其係黃椒, 好甜ga。

    回覆刪除
  9. 朱太:我對呢d椒真係無興趣,不過有機會出街食就試一舊啦

    回覆刪除
  10. E.........我都係22/4 去左濕地公園wor..... 咁啱既. :)

    回覆刪除
  11. lulu:咁你覺得好唔好玩呀?

    回覆刪除
  12. 有無噤勁呀, 咩國家d菜都識整!!!!   不如改行做廚啦!  佩服...佩服!  你教我整肉餅前要注意既地方, 我下次會留意下啦, thanks!

    回覆刪除
  13. 好掂呀~~口水流到一地都係.....

    回覆刪除
  14. bear:過獎啦 innis:邊有咁誇張呀?

    回覆刪除