2007年4月22日 星期日

田中日本料理

去完濕地公園,我地就落番去元朗...問老公想食咩,老公話都係想去田中食壽司喎..咁好啦,我地就去田中食大大件既壽司啦~~

排左半個鐘(比板前個d快喎)就有位勒...雖然只係叫左加洲卷、玉子、腐皮、鰻魚同埋三文魚5款,不過d壽司實在太大件啦...我同老公都好飽...雖然佢限時食45分鐘,不過我地半個鐘就食完啦~~

呢餐盛惠$112,呢個價錢,呢個份量,呢個味道就引黎咁多人排隊食勒...次次入元朗都係食田中,我諗下次再去要試下d新食肆先得勒~~


7 則留言:

  1. 下次你地去食一番呀 (台灣牛肉麵隔離) 都係同一條街(教育路), 在田中位置向千色廣場方向行不用5分鐘就到 但都係吟多人等位 食物既份量, 種類及價錢差不多 我個人認為 一番等位多人d及食物仲大件d

    回覆刪除
  2. 我行過都見到一番呀...佢有無限時食架?

    回覆刪除
  3. 呢間好似好多人食,不過o甘多人等位,一直都未試過 D壽司好大件喎!

    回覆刪除
  4. little bunny:係呀,佢就係sell大件夾抵食lor~~

    回覆刪除
  5. 不限時間 我都係食左一次 果次我比意見佢 建議佢地唔好吟大舊飯 如果唔係好難叫其他款食物 聽聞好似如果book檯 就要埋單要over $200元 你可以問下 問到有電話 話你知

    回覆刪除
  6. hihi~~ 我周不時都有睇你個blog架~你整d野好靚,睇落好好味:d 提起元朗食壽司, 我身為元朗人既我要推介田中旁邊0個間酒泉 D野一樣係份量好大, 但就好新鮮, 用既又係魚生豉油同bb沙律醬(元朗有d日本料理連呢兩樣基本既野都冇, 令到d野食好失色!), 服務態度又好!下次你黎開不妨一試啦~ 哈哈..攪到好似賣廣告咁添...-_-

    回覆刪除
  7. 莎樂兒: 多謝你成日睇我個blog喎~~酒泉其實我都食過一次lunch架,我都覺得唔錯...個日食田中都見到佢一樣有人排隊,不過就無咁誇張lor~~原來你係元朗人,我覺得好似愈黎愈多人住元朗咁呀~~

    回覆刪除