2007年4月3日 星期二

老公受驚了

老公咩都唔怕既~~除左我之外,恐怕就係蟑螂勒...老公不論大小蟑螂一律怕得要死~~他說曾想娶個不怕蟑螂的女子做老婆...可是這方面我不合格了,因為我見到蟑螂也會驚叫

吳家一向很少蟑螂出沒,但這幾天天氣回暖又潮濕...恐怕昆蟲們都已經從冬眠狀態甦醒過來了~~

大前天就發現了一隻大蟑螂,我一邊尖叫一邊向它狂嘖殺蟲劑...不消半分鐘就已經反肚而死,老公縮在我背後,我唯有硬著頭皮處理屍體~~

前天,我還在床上睡覺時,老公又在廚房發現了一隻中蟑螂...他連跑帶跳就衝上了被窩叫我起床捉蟑螂~~我當然不理他照睡可也...到我起床時,那隻蟑螂還是動也不動的在廚房~~我以為它吸入了我們昨晚嘖的殺蟲劑而死掉了,我便打算拿掃把掃起它...可是掃了一下就不見了,我揮了揮掃把也沒有蟑螂掉下...那我只好叫老公來看看,老公再大力的揮動掃把,那蟑螂終於都跳出來了~~我和老公齊聲大叫更彈出廚房...由於我拿不到殺蟲劑,所以我不肯去捉...老公只好在洗手間沖肥皂水然後向廚房蟑螂的位置潑去(老公從電視節目知悉肥皂水會令蟑螂表面的物質分解引致死亡),結果蟑螂死了,又由我處理屍體及在廚房拖地~~

今天煮煮下飯,老公又驚叫的跑入廚房向我求救書房窗台發現大蟑螂...我便拿出殺蟲劑向著它狂嘖...可是它還是逃走入了衣櫃的夾縫內...我相信它是死了的,只是死在夾縫內罷了~~

但是老公卻心有餘悸,極度不安...由於那是老公的衣櫃,他深恐打開衣櫃時會有蟑螂跑出,所以吃飯時悶悶不落...還說要把所有衣服拿出來確定一下...我當然不會做這種事情,結果他真是因此而將衣櫃內的衣服全拿出來,還硬要我去幫他拿呢,我不肯他竟切斷我的上網,激氣呀,害我忍不住罵他沒男子氣慨...他只好死死氣的自己處理衣櫃內的衣服了~~

看著他的表情知道他確實受驚了,可是我幫不到他啊,希望他會忘記有一隻大蟑螂曾走入他衣櫃旁的夾縫吧


12 則留言:

  1. 真巧呀 我家的男人又係好驚蟑螂 今晚他遇到一隻大蟑螂在廚房裡出現 由於家沒有其他人 唯有硬著頭皮整死佢 連屍體都整頓埋 但他們大戰過後 就由我整理下 消毒下

    回覆刪除
  2. 蟑螂,我怕怕,老公都怕,不過他還是會幫我消滅牠的 聽妳咁講,我今晚返屋企噴定殺蟲水在窗邊,「預防勝於治療」呢!

    回覆刪除
  3. 哈哈哈.....我一路睇住個blog一路喺度笑,你地好似同隻曱甴爆發世界大戰咁,你地啲叫聲有冇嚇親隔離鄰舍呀?? 我老公都係好細膽既人,不過佢驚四腳蛇多啲,而我就最驚老鼠 & 識飛既曱甴,我通常會有拖鞋大法,快而狼呀,不如你地試吓放曱甴藥餌啦,我屋企以前都有啲細曱甴出玩過,不過用咗之後真係冇點見過喎!!

    回覆刪除
  4. 你好勇敢呀! 我一見到"小強"就會癲左狂跑狂叫架! 所以我完全明白你老公既感受...唔好閙佢啦!

    回覆刪除
  5. 我都好怕的, 我見到一早走得遠遠, 一定唔會好像你咁, 對付它的. 它真的是我們的大敵. 幸好老公唔怕的, 他一定幫我搞掂的. 不過你都唔好嬲你老公啦, 蟑螂真的好可怕的.  

    回覆刪除
  6. V&E:其實我都驚架,不過都要消滅佢先安心...如果死左我就無咁驚,只係唔想點到隻野o者~~但係見老公仲驚過我,真係覺得好無奈架,以前阿爸一馬當先就去搞掂架啦...宜家要我出動,你話死唔死呀 阿Thy:唉,一見到蟑螂就會咁架啦...拖鞋大法好易令蟑螂逃脫架,所以我通常都係嘖殺蟲劑...d藥餌都用過,不過又唔多覺有效喎 JK:我地呢幾晚臨瞓前都會係大門同渠口嘖殺蟲劑...防止蟑螂爬入吳家...不過都係爬左入黎,激死 天秤座的煙花小姐:原來唔止我老公驚蟑螂既...咁都安慰d~~

    回覆刪除
  7. fiona:你有老公出手,真係令人羨慕勒

    回覆刪除
  8. 好有趣!  其實我對蚊及蟑螂, 一定要立刻弄死它方才開心, 老公及身邊的朋友斱説我有點變態, 因我會徒手拍死它的.

    回覆刪除
  9. 你老公好攪笑 ~~ 不如買d曱甴屋, 看下門口啦~~

    回覆刪除
  10. 哈, your husband is not alone, 我老公都好驚呢家野, 不過佢會死頂, 因為我仲驚...

    回覆刪除
  11. 朱太:起碼你老公都會死頂呀,但係宜家死頂個個係我喎,咁先弊呀麻 bear:曱甴屋呀,等我同老公睇下有無用先~~ SS:嘩,徒手捉蟑螂 ...簡直係武林絕學 ...好想見識下呢~~

    回覆刪除
  12. 因為我屋企有狗,我唔想周圍噴殺蟲水,廢事影響隻隻狗,不過我用咗真係冇見過"小強"喇!!

    回覆刪除