2007年4月10日 星期二

好險呀!

琴晚細細妹夜晚10點幾打俾我,原來係問我交稅問題...細細妹以為唐唐講左稅務寬減就唔使交第2期稅,我當然澄清細細妹既錯誤觀念啦...係下次張稅單先有得減番,今次既第2期稅就要照交先得~~

收線後我都不以為意,老公沖完涼我仲同佢講剛才細細妹打黎問交稅既問題...突然之間我猛然醒覺我都好似未交第2期既稅款,印象中好似係4月左右既...立即拎番張稅單出黎~~

嘩,原來老公既第2期交稅日子係4月10日呀,即係今日...好在琴晚經細細妹一問提醒左我,即刻上網set交稅,唔係過左期就要罰錢架啦...而我既第2期交稅日子就係下星期二,一併set埋唔使煩~~真係好險呢

大家交左第2期稅未呀唔好漏交呀~~


3 則留言:

  1. 真的好險呀!! 我一早交晒2次啦, 因為我怕我唔記得.

    回覆刪除
  2. fiona:今次係第一次唔記得,好在最後關頭都醒起~~老公仲話我點解今次咁失策

    回覆刪除
  3. 等我提下老公先... ...交稅呢樣「家務」,係老公負責o既

    回覆刪除