2007年4月9日 星期一

0409的Brunch ~ 芝士咸牛肉奄列拼香腸


琴晚細妹玩到12點幾先走,好自然今日我同老公又瞓到好晏先起身啦

老公又唔想出去食野,所以唯有睇下屋企有咩可以煮黎食啦...結果老公話想食奄列,於是今日既第一餐brunch就係芝士咸牛肉奄列拼香腸勒

唔好睇少呢碟奄列,原來都好鬼死飽架...我同老公一人一碟,宜家又等老公班朋友上黎屋企玩啦~~


4 則留言:

  1. 好美味喎~~流晒口水添!!

    回覆刪除
  2. 睇左你個blog好多entry, 好多食物呀, 但係做乜唔講煮法呀, 我好想學呢 你整pizza、焗菠菜用的芝士是甚麼芝士呢?

    回覆刪除
  3. La La:因為我懶打食譜呀麻~~不過如何有人問,我都會係回應個度post番做法架 整pizza用既就係mozzarella芝士,焗波菜用既就係parmesan芝士,呢2種係我屋企想備既芝士~~ 張大少奶:多謝讚賞~~

    回覆刪除
  4. 好味呀, 尤其有埋茄汁~~~

    回覆刪除