2007年4月28日 星期六

褔袋禮物


今天沒有太遲起床,9時多就醒來了...因為我要去藝術中心參加一個beauty workshop

雖然我很懶打扮,不過骨子裡實在也是天生愛美的,難得有免費講座就去聽一聽吧~~

有星級化妝師Gary教化妝,歐陽妙芝做模特兒呢,之後有張玉珊來講纖體,有鐘麗淇示範瑜伽...

雖然是2小時的講座,不過也不覺得悶(可能講者係藝人就當近距離睇明星),而且也學到一點化妝技巧...而鐘麗淇的瑜伽示範也很精彩~~最經典的動作是她倒立著,還要用雙腿做出盆膝而坐的動作...大家能想像嗎

不過最重要就是離開時有褔袋禮物,一系列sofina的sample,還有bobbi brown的睫毛液呢...當然還有很多優惠劵呢...哈哈,好一個貪靚的c9


9 則留言:

  1. 好正喎~~下次有呢d野記得單聲我知喎~~

    回覆刪除
  2. Bear:好呀,下次提你一齊去呀 不過你都已經係化妝師啦,聽你講talk就差唔多~~

    回覆刪除
  3. 嘩! d 禮物好正下喎~~

    回覆刪除
  4. 最開心應該係派禮物果下! yeah~

    回覆刪除
  5. 敏敏敏:無錯,其實都係睇在d禮物份上先聽晒個talk咋 七七:d禮物ok啦,我覺得可以再好d...sofina sponor得唔夠慷慨呢

    回覆刪除
  6. 魚露:我就覺得可以更好...哈哈

    回覆刪除