2007年4月10日 星期二

0410的晚餐 ~ 黑椒冬菇蒸肉餅

整個復活節假期也沒有正正經經的下廚,家裡的儲糧也沒有多少,所以今天放工後就去了惠康入貨...罐頭、調味料、方便麪.....一大堆的東西,盛惠$153.5...只是我一人拿這些東西,加上雙臂因打wii而出現酸痛情況,所以拿得有點吃力呢

剛放肆了幾天沒有下廚,也要熱身以回復狀態~~所以今餐都是以簡單方便為主:

鴛鴦雞翼:一邊是黑椒味,一邊是辣蒜味~~

粒粒芋頭豬肉餅:是半制成品罷了,不過也煎得香脆~~

黑椒冬菇蒸肉餅:今日蒸肉餅用上了黑椒來調味,味道不俗呢,西式中菜,很fusion啊

飯後還有無核青提子...so goooooood~~


 


6 則留言:

  1. 好吸引呀~~加雙筷可以嘛?

    回覆刪除
  2. 你地又嚟全肉餐呀 下次一定要加碟菜呀

    回覆刪除
  3. 阿Thy:哈哈,我同老公都鐘意食肉多d麻~~不過飯後有青提補番數啦 Bear:我覺得你同你蝦子餅煮既野仲吸引喎~~

    回覆刪除
  4. 好豐富呀! 鴛鴦雞翼...好特別喎! 點整架?

    回覆刪除
  5. 我最愛食無核青提子 肉餅做得很精美呢!像在酒樓吃一樣

    回覆刪除
  6. JK:我都好鐘意食無核青提子,呢兜琴晚就已經俾我同老公食晒啦~~個肉餅我只係排得D冬菇靚D,所以賣相靚左少少 V&E:其實我只不過俾個靚D既名咋,不過係黑椒雞翼同辣蒜雞翼之麻~~好似平時用生抽,老抽糖醃下D雞翼,不過一款加黑椒,一款加蒜頭同辣粉架咋

    回覆刪除