2007年4月23日 星期一

0423的晚餐 ~ 豉油皇炒蝦子麪


星期一又係上堂既日子,今晚既快捷晚餐係

豉油皇炒蝦子麪+juicy芝士腸

見炒開就炒多2個麪餅做飯盒呢~~又搞掂左一餐勒


12 則留言:

  1. 炒蝦子麵, 好突破喎~

    回覆刪除
  2. 嬌俏黃夫人 :炒蝦子麪都叫突破?計我話如果炒蝦子餅就突破勒...哈哈哈

    回覆刪除
  3. 咁你試下炒黎睇下~~

    回覆刪除
  4. 想炒蝦子餅容易啦 你老公咁鬼馬,妳叫佢瞓上床碌來碌去扮被炒咪得囉

    回覆刪除
  5. 我都好鐘意食炒蝦子麵, 尤其壽x牌粗麵, 好香好正架, 妳呢個係咩牌子麵餅呀.

    回覆刪除
  6. c9july :我都係煮壽x牌之麻~~ JK:係喎...今晚就炒炒佢啦 嬌俏黃夫人 :炒佢無得post相架喎~~

    回覆刪除
  7. 好正呀!! 近來我都係買壽x牌來吃, 因為它們沒有油炸過, 我可以吃. 我想問問d 相的公仔怎樣整的? 

    回覆刪除
  8. 講開食蝦子麵 如果去開澳門 就一家要去祥記 果度既蝦子麵 好味到你要食起碼3碟 而元朗就有好到底 如過開黎元朗 買一買生麵再加蝦子攪埋一齊 都好味架 試下喇

    回覆刪除
  9. 嘩!原來我至愛既蝦子麵可以咁樣整,又多一種食法啦!

    回覆刪除
  10. 我想問你啲相的effect係用咩 program 整的??

    回覆刪除
  11. 真係無諗過炒蝦子麵喎!我通常都係炒一叮麵,試o下先

    回覆刪除
  12. little bunny:蝦子麪應該俾一丁麪健康,你都試下啦~~ jimjim & fiona:呢d相既效果係用photocap黎整架,你可以去呢到download~ http://www.johnson-wang.idv.tw/ 木木太:你平時點整呀?放湯? 天秤座的煙花小姐 :澳門祥記呀,有機會真係要買黎試下~~好到底就知道勒~~
     
     

    回覆刪除