2007年4月22日 星期日

香港濕地公園

之前既郊遊樂已經係3月中既時候,所以星期六又決定去一去郊外...最後老公話不如去濕地公園~

雖然公園旁已經係民居,不過由屋企出發既車程都接近一小時...我覺得去左一個好遠既地方...初時我以為門票係$20,原來係$30...都覺得幾貴,不過濕地面積都好大...我地行左好耐呢,都好似逗留左差唔多3小時呀~~

老公仲發現左好多小昆蟲:毛毛蟲、甲蟲、蜻蜓、招潮蟹、蝴蝶...觀鳥時又見到好多唔同既品種,仲有好多唔同既植物同花花...老公都幾鐘意呢個濕地公園,如果睇唔到旁邊既民居就perfect勒~~

而我就覺得館內既展覽館都做得好唔錯...有d都幾互動架...場內仲有大家樂喎,望住濕地既大家樂,幾有格調






5 則留言:

  1. 你causal wear既時候,仲好有少女feel呀! 真羨慕!

    回覆刪除
  2. lulu:我係星期六去喎...你星期日去又點會見到我呢 Joey媽:你話我仲有少女feel實在太好勒 ,因為老公只會話我係少婦 ...不過你既口吻好似好感慨既...你只係太瘦o者,仲依然好young喎~~

    回覆刪除
  3. 我都諗過去, 不過諗左好耐都係冇去~ 因為懶~ 你提一提, 我又想去...

    回覆刪除
  4. 魚露:去行下都唔錯...不過大熱天時去就應該會流好多汗~~

    回覆刪除