2007年4月11日 星期三

0411的晚餐 ~ 金華火腿白菜粉絲煲


煮埋今日餐飯,米缸又見底啦~~咁樣我聽日就可以煮西式食品啦

琴日醃既雞翼仲未煮晒,所以今日又再煮多次~~

另外係citysuper買左2塊豬扒,半價$15...我覺得citysuper既食物質素果然係比較好,我一向整豬扒既鬆軟程度都係麻麻地,不過今次唔錯喎,我相信係因為塊豬扒靚既關係~~

最後加多個菜啦,我鐘意軟淋淋既菜,所以決定煮呢個金華火腿白菜粉絲煲,唔錯唔錯...幾好味呀


7 則留言:

  1. 今餐有食菜!乖啦!

    回覆刪除
  2. 我知架啦...你地成日督促我,所以我都唔敢成日煮全肉餐

    回覆刪除
  3. 食多啲菜好。健康啲。所以我盡量都每日有蔬菜。

    回覆刪除
  4. 你樣樣餸我都好鐘意食呀!!

    回覆刪除
  5. Bear:你樣樣都鐘意食 唔好哄我喎~~ 妙妙:我會煮多d菜食架啦

    回覆刪除
  6. 係喎, 有菜喎。 你隻煲好攪笑...

    回覆刪除
  7. 朱太:呢個係豬豬沙煲,我就係見佢咁得意買既...個時永安plus大減價,個煲只係$17咋,又Q又抵

    回覆刪除