2007年4月22日 星期日

八達通日日賞

有優惠又點少得我呢~~我張八達通既積分通常都係係惠康買野而儲既,一直都無用d積分,儲下儲下宜家都有成23分....之前都試過5分換到一張麥當當既10蚊劵,我個時都換左1張架...之後想再換多張已經換晒,跟住又無左呢個promote~~

等呀等,終於呢個至筍既優惠又出啦...琴日就去換左4張,可以俾老公有時用黎食晏用...yeah

呢個優惠真係幾抵架,大家快d check下有幾多分去換d美食劵啦~~


9 則留言:

  1. 多謝報料 我有成百幾分,等我去換番十張八張先

    回覆刪除
  2. 嘩,你有成百幾分咁多...點儲架?

    回覆刪除
  3. 我check完啦, 睇黎睇去都冇講點換wor???  其實去邊度換ga?

    回覆刪除
  4. 朱太:你去是但一間麥當當問櫃檯職員想用八達通積分換美食劵,個職員就會叫經理出黎幫你換架啦~~

    回覆刪除
  5. haha........我有24分, 我都係換左4張呀..........

    回覆刪除
  6. 我係用信用卡積分換八達通R分o架,所以咪有百幾分囉! 我去換o左啦!十張!

    回覆刪除
  7. JK:原來係咁...不過我覺得將信用卡積分轉做八達通R分唔係咁抵~~我o岩o岩先用信用卡積分換左$150既商務禮劵俾老公訂暑假出個本Harry Potter大結局~~ lulu:你又換左4張呀

    回覆刪除
  8. 我平時係惠康買野就用番架啦...

    回覆刪除
  9. 魚露:就咁用番唔夠抵架...所以我通常都會等有呢d promote時先兌換積分~~

    回覆刪除