2007年4月27日 星期五

頭箍小玩意


啊,今年流行戴頭箍,我也想湊湊熱鬧戴一戴

還記得小學時也曾興了一段時間,我那時也跟著追捧,結果給同學說我的打扮是林海海裝(那時候歡樂今宵節目內林建明飾演的一個人物,特徵就是戴上一個粗頭箍,上面還有個大蝴蝶呢...大家有印象嗎)

自此之後也沒有再戴這種小飾物,今年流行也就來懷舊一番,平時看見十元一個也覺得貴了一點點,又沒有款式可言...今天在旺角給我看見一些三元一個的頭箍,也就忍不住選了兩個...不錯呢~~

回家戴上也覺得效果不俗,老公笑說好像少女了一點...啊,不是太好了嗎


7 則留言:

  1. 我都買咗個呀. 不過就成20元的, 我個個係側邊有個 "閃令令"的皇冠的.

    回覆刪除
  2. 嘩!! 三元一個好平呢!! 旺角邊道呀??

    回覆刪除
  3. 我早前都有買呀, 過年時打孖戴兩個haha

    回覆刪除
  4. 我細個嗰陣都成日戴架,不過有時戴得耐就覺得耳仔後面既位置會痛,所以都冇戴囉

    回覆刪除
  5. thy:係呀,細個都有呢d經驗...不過我今次都係貪得意架咋 lala:係呀,今年興打孖戴呀...果然領導潮流喎~ sasa:在旺角中心對面,元祿壽司附近...就在門口已經掛了不少,你找找看吧~~ fiona:如果$20元一個,我就不捨得買了...不過相信一定很漂亮~~

    回覆刪除
  6. 係咩...果然係熱爆喎~~

    回覆刪除