2007年4月2日 星期一

優惠晚餐 ~ 麻布茶房 & 茶軒


今日既晚餐我只係花左$5,就有

麻布茶房既茶房風拉麪,價值$41.8

因為收到永亨卡既優惠劵,3次簽賬滿$900就可以免費換呢碗拉麪...星期日買護膚品一簽就簽左差唔多八百,所以今日就去換啦...不過竟然要收番加一服務費,我係外賣喎,咁都收...不過咁平就算數啦~~味道不過不失啦~~

茶軒既香葉三杯雞竹筒飯,價值$32

呢個竹筒飯就係頭條日報抽中既,好彩抽中係尖沙咀分店拎咋(因為聽日送既我都抽中左,不過要係上環分店拎,地方唔就腳,所以都應該唔會去拎架啦)...呢到外賣要加$1,佢有幾款竹筒飯,我就選左三杯雞...不過都唔算係好正宗既味道,不過d飯甜甜地都算ok啦~~

真係太好啦,咁又解決左一餐

 


2 則留言:

  1. 點解妳成日都中獎?又成日有優惠? 羨慕死人啦... ...

    回覆刪除
  2. JK:咪因為我c9 lor...見到有獎一定抽,所以抽到既機會咪多d lor...其實我好多都抽唔中架 至於優惠就要記住lor,唔係好易唔記得架...所以我間唔時都會執下d coupon睇下有無d已經過期或者有d唔記得用~~都係一項家務性既工作黎架

    回覆刪除