2007年4月1日 星期日

《死亡筆記 2 - 最後的名字》(Death Note 2 - The Last Name)

唔知點解呢2日假期我都好攰,竟然過晒中午12點先起身...出街2,3個鐘又想番屋企休息...8點鐘坐係梳化到就已經瞓著左...真係好奇怪

係咁既精神狀態之下,我都唔係好想出街...今日買完護膚品之後就番屋企啦,老公同事之前俾左隻死亡筆記2都未睇,就開黎睇下啦~~

都幾緊張呀,就咁又消磨左一晚勒~~可能天氣濕濕漉漉令人納悶,所以搞到我咁唔精神,連做運動都懶...唉,一身肥肉,天氣又開始熱,都唔知點算...見到個肚腩就無心機啦


5 則留言:

  1. 係咪有咗呀??大肚婆會成日好攰,好想瞓覺架喎

    回覆刪除
  2. 吳太, 你要加油做運動呀~~ 唔好俾肚腩凸出黎呀~~ 消滅佢~~~

    回覆刪除
  3. 阿thy, 我都有這個感覺呀!! 阿yan 你快d 去check check 先啦.  

    回覆刪除
  4. o甘日我o地都係成日o係屋企煲碟呀!

    回覆刪除
  5. thy,fiona:你地太多心啦,我正值親戚探訪...所以一定唔係有bb lor 七七:我睇住個肚腩好沮喪呀 ...真係有心無力 little bunny:煲碟都係一個好好既活動

    回覆刪除