2007年4月13日 星期五

0413的晚餐 ~ 烤鵪鶉/烤小牛肉寬條麪

今日我因為抵受不住肩膊及上背既酸痛,於是預約左去做按摩,數一數手指,上次去按摩已經係3個月前了...雖然做按摩時並不舒服或者可以說是痛,不過做完後,我的肩背果然鬆了不少...頓時身心舒暢,也真的不可少看人手按摩啊~~

今日的晚餐有

磨菇忌廉湯:只是罐頭貨色,不過今次落水的份量十分準確,所以味道很好呢,很creamy啊,老公也讚

烤鵪鶉配寬條麪:雖然鵪鶉細細隻,不過也焗了20分鐘啊...我覺得味道不錯

烤小牛肉配寬條麪:真的很嫩滑呢...好味道~

晚餐主菜看似很有特色,是鵪鶉和小牛肉呢~~不過由於我放工按摩後才回家煮飯,所以食材都是在citysuper買些已醃好的放入焗爐烤罷了~~不過要不是半價的話,也不便宜呢...正價鵪鶉就要四十多元而小牛肉就要五十多元...現在兩樣加埋也不用五十元,很抵啊,味道也可口

我只是炒了個寬條麪及以菠菜做配菜...就成了今天這個不俗的晚餐


2 則留言:

  1. 點解會有半價0既?我行Citysuper都好少見到咁抵0既野!

    回覆刪除
  2. 係呀,要係citysuper見到有特價都要運氣架,而且都係好少既seleced item,好易missed左架....所以見到既話,我通常都會買少少既~~

    回覆刪除