2007年4月26日 星期四

白果腐竹糖水


呢期好多人都整甜品或者糖水,可能由細至大我屋企都唔興整甜品糖水,所以我都好懶係屋企整呢類甜點~~

唯獨白果腐竹糖水係我媽咪比較常弄的糖水,還記得小時候只要知道媽咪個日煲呢個糖水,我們三姊妹就會很高興而且十分期待呢

所以昨天不用煮飯就決定煲白果腐竹糖水,我整左一大兜,相信至少有2公升...應該能飲上幾天呢~~

雖然我還不能像媽媽一樣煲至腐竹完全溶化像豆漿一樣,不過也可接受了...如果有多點時間再煲,應該能達到媽媽的標準

味道當然不錯,而且雪了一晚很冰凍,透心涼呢


10 則留言:


  1. 白果腐竹糖水好味啊,不過涼...我唔敢煲...怕受唔到

    回覆刪除
  2. i love腐竹糖水 不過我喜歡熱的,唔該一碗丫

    回覆刪除
  3. JK:我都會飲熱的(煲起左都飲左碗熱架),不過由細至大都係鐘意飲凍既多d
    江夫人の小小 :我唔識分涼唔涼喎,不過細細個已經飲,我諗我無問題~咁有咩糖水係唔涼架?

    回覆刪除
  4. 有無加雞蛋呀!同埋D糖水一切食,好好味呀!

    回覆刪除
  5. 木瓜燉雪耳  (突然間諗到 le 樣)

    回覆刪除
  6. 江夫人の小小 :原來木瓜燉雪耳就唔涼,我覺得呢個糖水幾潤,不過我自己就麻麻地 little bunny:無呀,無加蛋呀...因為我唔鐘意甜味既蛋,覺得怪怪的...所以就算出街食都唔會加蛋,不過有時會加湯丸

    回覆刪除
  7. 阿yan 白色個個好靚呀! 係那兒買的 ?  

    回覆刪除
  8. fiona:你是指白色頭 箍 嗎?係旺角中心對面,近元祿壽司呀...你試下搵搵~~

    回覆刪除
  9. 我都好鍾意飲! 不過我冇落白果,用鮮奶煲:-
    腐竹雞蛋煲鮮奶

     

    回覆刪除
  10. 大蚊:用鮮奶煲應該會滑d,等我下次都試下先~~

    回覆刪除