2007年4月3日 星期二

兒童節禮物


我聽日約左HKCSS既舊同事食飯同埋上黎屋企開Wii party,老公話佢自己去搵節目喎~~

食食下飯,老公走入房拎左呢盒Kinder出奇蛋俾我...我問老公想買黎復活節食呀,老公就答我:「聽日兒童節呀麻,我買黎送俾你做兒童節禮物架...我驚買得貴既俾你話,咪買盒有得食又有得玩既出奇蛋俾你lor,不過都成$15.9架~~」

哈哈,聽完老公番說話,真係唔知好嬲淨好笑...不過我懷疑都係佢想食先買,仲講到因為想送d小禮物俾我咁有心...不過點都好,我都好開心既老公都算有我心呀


1 則留言:

  1. 我成日喺電視睇到佢既廣告,都心思思想買隻蛋蛋食吓

    回覆刪除