2007年4月17日 星期二

0417的晚餐 ~ 蠔油肉碎炆紅燒豆腐

前幾天買了米,所以今日可以煮飯食啦

今天的菜式包括

蠔油肉碎炆紅燒豆腐:平時多數整麻婆豆腐或家常豆腐,今天轉一轉,用上紅燒豆腐...雖然材料很相似,不過吃時感覺不一樣...老公很愛吃呢,一餐飯的時間就讚了2,3次...更將這碟餸由我面前轉到他面前呢~~

滑蛋炒腸粒:今天這碟蛋真的炒得很滑,我很滿意呢...老公問我是不是加了牛奶...哈哈,今天什麼也沒有加,但竟然炒得這麼好~~

咖哩金菇肥牛粉絲煲:咖哩味道濃淡得宜,金菇爽口,肥牛嫩滑....味道很不錯啊~~

雖然今天的晚餐都是很容易弄的餸菜,不過真的煮得很可口啊...超讚


 


8 則留言:

  1. 個滑蛋真的很滑喎 不過今餐又無菜... ...

    回覆刪除
  2. JK:唔係呀,有豆腐又有金菇...都係蔬菜類麻,唔使下下都要有綠色既菜啦

    回覆刪除
  3. 嘩! 全部我都鍾意食架!

    回覆刪除
  4. 睇來你平時應該好無飯

    回覆刪除
  5. Ivany:好無飯 我估唔到你既意思呀~~ V&E:呢d食物大眾化,所以我同你都鐘意食lor

    回覆刪除
  6. 嘩, d蛋噤滑又係點炒架?  我睇你都要開班授徒先得啦!

    回覆刪除
  7. Innis:呢d都係撞手神架咋

    回覆刪除