2007年4月20日 星期五

0420的晚餐 ~ 火腿粒粒炒飯


今日本來諗住番99度食飯既,所以無買餸...點知99瞓緊覺,咁我地都唔想整醒佢...所以留左一陣就走勒~~之不過又諗唔到去邊食喎...結果都係番左屋企~~

我醒起雪櫃有兜冷飯,所以就炒左佢啦...雖然簡簡單單,不過我都炒得幾乾身架...而且飯粒分明,有水準呢

真係好勒,又慳番一餐飯錢...話時話,我又破左紀錄,連續煮左6日既晚餐呢,我都覺得自己好抵錫,嘻嘻


5 則留言:

  1. 夠啦,呢到多過一碗飯架啦...而且我要減肥呀 ,食少d仲好~~

    回覆刪除
  2. 咁橋嘅,劉小姐今日個午餐精選都係炒飯 多謝你嘅訂閱,我見你呢度都有好多餸菜喎,請多多支教

    回覆刪除
  3. Amy:多謝...我見你都整好多愛心飯盒..好媽媽呢~~ Ivany:咁就快d食下飯啦

    回覆刪除