2007年1月2日 星期二

0102的晚餐 ~ 臘腸蒸雞煲仔飯

今日老公放工後去左醫院探爺爺,爺爺精神好左好多啦,大家都無咁擔心~~

今晚就試下整臘腸蒸雞煲仔飯....老公番到屋企o岩o岩有得食

其實仲有一大碟臘腸蒸雞架...撈埋煲仔飯醬油,yummy...老公話d榮華臘腸味道好唔錯,我又覺得唔肥...加上d雞都蒸得幾滑...我同老公都好滿意

雖然簡單,不過真係好好味呢~~






3 則留言:

  1. 妳都整o左臘腸蒸雞飯喇... ...

    回覆刪除
  2. 啲飯係咪用個煲仔煮熟架??我成日驚會煮燶咗,唔敢用個煲仔煮呀!!

    回覆刪除
  3. 阿 Thy: 其實我都係用飯煲煲左先再放入煲仔度焗下佢架咋 … 我驚一黎就用煲仔煮會煲焦呀 …. 所以都係穩陣 d 好 ~~   jk:係呀,容易得黎又好好味~我諗我會整多幾次...haha ...我老公琴晚食左3大碗呀

    回覆刪除