2007年1月16日 星期二

《情約今生Meet Joe Black》

這套戲應該是我讀書時期看的,當時已經十分喜愛...

今晚老公班同事請佢去合和R66旋轉餐廳食自助餐,我就懶懶閒咁係屋企執下野,上下網,睇下電視...見到有線播呢套戲又忍唔住睇~~

畢彼特真係好靚仔呀...特別係佢要演來人間觀光的死神個種每事好奇既神態真係好吸引我呢~~

講真我都應該睇左不下四、五次,不過依然覺得好好睇


2 則留言:

  1. 我未睇過, 攪到我都好想睇添~~ 唔知有線幾時會重播呢?

    回覆刪除
  2. 咁我就推介你睇下...真係幾好睇架~~我諗呢幾排都有機會重播架

    回覆刪除