2007年1月19日 星期五

Board Game ~ Buy Low Sell High



今日老公既大學同學同佢慶祝生日,去左旺角既漢陽苑食飯...而我就預約左去做通淋巴既按摩..嘩,好痛呀...不過做完個人都鬆左d...relax

老公其實已經通左水話想要呢個board game做禮物,所以求仁得仁,Buy Low Sell High就成為吳家board game既一份子啦~~

呢個game係玩買賣股票既,所以我諗爸爸媽媽都會鐘意玩...新年時又多個遊戲同佢地一齊玩啦


6 則留言:

  1. 你老公真係一個大細路

    回覆刪除
  2. thy:無錯,你形容得佢好o岩~大細路一名

    回覆刪除
  3. 通淋巴我都做左好幾年真係有效格!!!頭一兩次真係好痛但之後冇野, 有時你可能覺得人地推得唔加夠大力添~~

    回覆刪除
  4. 張大少奶:因為我比較懶,隔好耐先去做一次,所以次次都好痛架...

    回覆刪除
  5.   通淋巴之後其實會點呢 ? 係唔係會瘦 d 架 ??

    回覆刪除
  6. 碧姬:可能我太耐先去做一次,所以唔覺得會瘦喎...不過平時酸痛既地方就會出晒黎,感覺舒暢左...個晚特別好瞓架

    回覆刪除