2007年1月18日 星期四

0118 - 老公的生日蛋糕 ~ New York Cheese Cake


今日我本來想煮芝士焗龍蝦配伊麪底黎賀老公生日既,點知老公唔俾我買龍蝦呀,佢話太貴喎...結果要出街食晚飯,不過我都親手焗左個生日蛋糕俾老公

好耐都無整蛋糕啦,今次想試焗個新口味,結果決定整呢個紐約芝士餅...我覺得第一次整真係算合格架啦

焗既時候實在係太香啦,老公話點解咁香都仲未食得~~

最衰面頭既cream搽得唔勻啦,不過切落去覺得個蛋糕好鬆軟,老公話好好味...不過食左一件已經有d飽咁~~

而我呢應該係第一次食熱辣辣新鮮出爐既紐約芝士餅,平時係街買既都雪左入凍櫃啦麻...所以味道好似有d分別咁...不過都係有香濃既芝士味


5 則留言: