2007年1月24日 星期三

0124的晚餐 ~ 酸辣湯水餃


今日老公既一位舊女同事請佢去澳洲牛奶公司食晚飯當慶祝佢生日,無錯,係得佢2個咋...我好開通既,男女單獨約會我無問題架...所以我都可以單獨約男仔去食飯架

佢地約左食8點,所以我今晚就約左去做facial...做完成個人refresh晒,我幾鐘意呢間facial架,service好之外又唔hardsell,等我遲d寫一篇日誌讚下佢先~~個facial係75分鐘既,點知最後做左差唔多2個鐘,你話服務係咪頂呱呱先得架

所以9點先番到屋企,估唔到老公已經食完係屋企啦(都話唔使擔心佢同女仔單獨食飯架啦,食一粒鐘都無呀)...我反而好肚餓,拿拿聲淥左包蝦米豬肉水餃,雪櫃又有碗酸辣湯,所以就整左呢個酸辣湯水餃食,仲快過煮公仔麪食呀...簡直快、靚、正


沒有留言:

張貼留言