2007年1月21日 星期日

0121的晚餐 ~ 腐乳滑雞臘腸煲仔飯


屋企既臘腸仲未食晒,所以又黎老公喜愛既煲仔飯...今次已經第3次整,希望有少少新意,所以我就用左腐乳醃雞...整個腐乳滑雞臘腸煲仔飯

老公實在太鐘意食啦,首先佢食晒d煲仔飯醬油...另外,我第一碗飯都未食完,佢已經食埋第二碗,仲要無留番俾我添喎...好在電飯煲都仲有半碗飯既~~


13 則留言:

  1. 係既相好得意,好似真係用即影即有。點做架..??

    回覆刪除
  2. 臘腸飯好正啊。。通常會在不知不覺中吃了一碗再一碗

    回覆刪除
  3.   見到都流口水...老公有你真幸福 ~

    回覆刪除
  4. 我都想試下整...請問係點整呢?

    回覆刪除
  5. 張大少奶:好易架咋...首先醃左d雞(都係生抽,老抽,糖,生粉同麻油....今次我另外再落左腐乳添),臘腸我就洽一洽佢先切粒(唔想咁肥呀 )...跟住擺係飯面一齊煲就得架啦 ...當然就要配醬油食啦,你可以自己較,不過我屋企有支煲仔飯醬油,所以就用現成既....不過都俾老公食晒啦,下次可能試下自己較都未定 碧姬:多謝讚賞 CK family:係呀,我同老公平時唔多添飯,不過一整呢個就要煲多d飯預佢添食 妙妙:你可以係 http://picasa.google.com/  download呢個相片整理併貼既軟件就可以整到呢d相片效果架啦~~

    回覆刪除
  6. 你好叻呀!聽人講用瓦煲好易燶,要好小心睇火o架!

    回覆刪除
  7. 哇!呢輪真係個個都整煲仔飯喎

    回覆刪除
  8. littel bunny:唔好俾個賣相影響,我係用電飯煲整架咋....呵呵呵 vyvy:冬天先有機會整煲仔飯麻...遲d唔整得架啦~~

    回覆刪除
  9. 真係好勁呀你~~~ 無得頂呢~

    回覆刪除
  10. 好厲害wor, 一定要試下整返煲~

    回覆刪除
  11. Ada Sumomo,七七:你地咁讚法,我會唔好意思架 ...其實好易整架咋,你地都試下啦

    回覆刪除
  12. 多謝教路,等我試下先...

    回覆刪除
  13. thanks!!我會今個星期日嘗試下先 ...

    回覆刪除