2007年1月30日 星期二

0130的晚餐

雖然玩Wii心切,不過都唔可以餐餐出去食快餐,所以今晚都係煮飯勒~~

不過都係搵d容易整既好...最後整左

香煎芝士腸:老公話呢隻芝士腸既芝士好rich,好好味喎(其實我只不過見佢特價$6先買架咋)

田園香草雞翼:無心機自己醃,所以買現成既黎煎...方便快捷

金菇肥牛火腿丸粉絲煲:因為想留2個飯盒,所以買多左份量...食物滿滿的都睇唔到下面既粉絲呢~~唔知係咪老公係出面玩Wii搞到我分心,今日個湯底整得太多水啦,所以味道比較淡...我都覺得淡,相信老公都覺得無味~~不過一樣食晒

希望隨住時間既過去,我煮飯唔會因為Wii而受影響...不過可能呢排都係會失準多架啦


9 則留言:

  1. 我尋晚都好懶,淨係整咗個魚腐蟹粉包雜菜煲 & 瑤柱臘腸炒飯(不過冇影相) ,而且呢排少咗煮飯,因為屋企附近開咗間"椰林閣"西餐廳,老公好鬼鍾意去食

    回覆刪除
  2. 你整既野都唔算懶喎~~瑤柱都要浸先煮得啦 你老公鐘意食椰林閣既咩呀?都係普通西餐咁上下,我諗你煮既唔會差過佢啦... 不過我同老公都鐘意去椰林閣食下午茶當晏...因為只係廿蚊多少少,好抵食

    回覆刪除
  3. d 雞亦煎得好靚呀~~ Good Good Good~~~

    回覆刪除
  4. bear:失晒手啦...你唔好安慰我 七七:都係個煎pan好用o者

    回覆刪除
  5. 雖然係簡單o既餸,不過都整得個賣相好靚,好吸引呀!

    回覆刪除
  6. little bunny:真係多謝你既鼓勵~~

    回覆刪除
  7. 其實我老公都冇話特別鍾意咩,只係屋企附近平而有水準既真係得佢一間,另外既一係就好貴,一係就味道麻麻,而且"椰林閣"係新開既,環境乾淨舒適

    回覆刪除
  8.   無論好唔好食...係你整既你老公一定食晒架...開心幸福嘛

    回覆刪除